Активісти в Сумах зірвали транспортний конкурс

Вчора в міській раді кипіли пристрасті. Там мав відбутися транспортний конкурс на визначення перевізників пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Втім, не так сталося, як планувалося.


Півдня члени комісії заслуховували пропозиції бажаючих, після чого повинні були визначити переможців без сторонніх осіб. Але активісти не дозволили винести документи із зали засідань і зав'язалася потасовка.

Поки в кабінетах чубилися, розкидані документи були виявлені у коридорах. За твердженням одного з членів комісії, у нього вирвали документи з рук і викинули.

На місце одразу викликали поліцію й заявили про хуліганські дії. Утім, винного не знайшли.

Що ж до документів, то спочатку їх зібрали й хотіли залишити в кабінеті начальника відділу інфраструктури Сумської міськради Сергія Яковенка. Проте громадські активісти не дали цього зробити через побоювання «підтасовок» та аби виключити можливість таємного проведення конкурсу. Тож документи залишили в секретній частині міськради.

Самі ж перевізники у шоці від учорашніх подій. Вони кажуть: "Сегодня был, да собственно еще и не окончен, самый скандальный транспортный конкурс за всю историю города. Причем, что парадоксально, буянили не перевозчики – их как раз все устраивало, протестовала не власть – которая тоже была максимально заинтересована в скорейшем решении вопроса. Протестовали так называемые активисты, которые к транспорту вообще не имеют никакого отношения – причем не только, как организаторы чего либо дельного, но и как потребители – некоторые из них ездят не просто на дорогих машинах, а на самых дорогих машинах в нашем городе. Так что понять потребности и устройство транспорта – этим людям просто не дано…"

Перевізники вважають, що головне бажання активістів – просто зірвати конкурс аби машини перестали виходити на маршрути. "Еще один нюанс этих торгов – настойчивое желание активистов заставить город потратить колоссальные суммы на низкополые большие автобусы (не экологически чистые троллейбусы, а именно автобусы, которые у нас в Украине делает только одна компания – сами догадайтесь, кому она принадлежит). А если ситуация такова, то кто-то на такой сделке не просто хорошо, а очень хорошо заработает – хватит и на «Порше», и на таунхауз. Но все же главная цель – это блокада (очень нынче популярное слово). Блокада до последнего конца, чтобы в результате получить на выходе транспортный коллапс. Зачем это делать? Да потому, что так проще всего свалить мэра Лысенко. Ведь без транспорта, как и без вывоза мусора или подачи воды – город не проживет и недели".

На конкурс надійшла 41 пропозиція. Перевізники змагаються за 32 об’єкти, які включають 39 маршрутів. На чотири – № 11, № 14, № 23, № 52 – по два претенденти. На маршрутии № 8 та № 58, що йдуть пакетом, – три претенденти.

Фото з сайту 0542.