Через карантин Центри обслуговування клієнтів «Сумигаз» переходять в режим онлайн

«Сумигаз» піклується про своїх споживачів та співробітників, а тому вводить карантин по підприємству та переходить в режим онлайн.


Урядом України введено карантин, щоб запобігти розповсюдженню коронавірусу. МОЗ рекомендує уникати людних місць та дотримуватись дистанції не менш ніж 1,5 метра від інших людей.

Оскільки існує загроза поширення вірусу, похід до відділень компанії та Центрів обслуговування клієнтів для отримання послуги – це зайвий ризик, як для клієнтів, так і фахівців, що спілкуються із споживачами газу.

З метою попередження та уникнення непередбачуваних спалахів захворювання коронавірусу, в період з 16 березня по 3 квітня, введено обмеження доступу до адміністративної будівлі АТ «Сумигаз» громадян, що не є його працівниками. Всі комунікації переведено у дистанційний режим.

Під час карантину обслуговування споживачів проводитиметься дистанційно.

Виконати рекомендації МОЗ у зв’язку із карантином та вирішити газові питання допоможуть онлайн-сервіси:

§     особистий кабінет на сайті 104.ua – http://bit.ly/cabinet104

§     мобільний додаток 104Mobile для Android – http://bit.ly/104Android

§     мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone – http://bit.ly/104iPhone

§     чат-бот «7104ua» у Viber – http://bit.ly/7104uaViber

§     контакт центр – 067 00 03 1040542 70 30 04