Електронний кабінет водія: чому відхиляють заяви на верифікацію?

З моменту презентації у лютому послуги з верифікації даних до сервісних центрів МВС надходили питання, що стосуються невдалих спроб користувачів провести уточнення даних в електронному кабінеті водія.


Всього станом на початок березня нам надійшло понад 145000 заяв на уточнення даних, з яких були опрацьовані 80%. Як результат – кожна третя верифікація даних посвідчення водія та кожна четверта верифікація даних свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу – успішні.

Що ж не так з іншими заявами на верифікацію, які були відхилені?

Основні причини відмов у верифікації:

 громадянин некоректно заповнив заяву на верифікацію (невірно заповнив необхідні поля, додав неякісні сканкопії або файли не тих документів);

 громадянин намагається верифікувати підроблений документ;

 інформація в документах не співпадає з даними в державних реєстрах (наприклад, особа змінила прізвище/місце реєстрації, але не обміняла посвідчення водія та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу);

 документа заявника, що потребує верифікації, немає в державному реєстрі (наприклад, це може стосуватись окремих документів, виданих до 2013 року);

 подача документів іншої особи (наприклад, чоловік здійснює спробу з власного електронного кабінету водія верифікувати дані для дружини).

Якщо причина відмови у верифікації ваших даних відноситься до однієї з перелічених вище радимо звернутися до будь-якого сервісного центру МВС. З контактами територіальних сервісних центрів МВС ви можете ознайомитись за посиланням.