Сайти та офіційні сторінки в мережі facebook: канали комунікації, які використовують ОТГ Сумщини в своїй роботі

Про це стало відомо під час тренінгу «Цифрові комунікації та соціальні медіа для ОТГ», що був організований Сумським РО Програми «U-LEAD з Європою» для фахівців з ОТГ Сумщини, що опікуються питаннями комунікації в громадах.


За словами керівниці Сумського РО Марини Лобової, метою тренінгу було роз’яснення головних особливостей цифрових комунікацій, роботи з соціальними медіа, надання практичних інструментів для ОТГ по роботі з Facebook, Instagram, Twitter, теоретичних і практичних засад комунікаційних стратегій.

Учасники тренінгу спільно з експерткою комунікації та висвітлення Програми «U-LEAD з Європою» Мариною Гавриленковою розглядали питання системи цифрової комунікації, її складові та алгоритми роботи. Окремо були обговорені теми дописів, як написати текст та створити візуалізацію, щоб отримати значне охоплення  та парад кейсів на тему як писати і як не писати у соціальних мережах.

«Сайт, офіційна сторінка в мережі facebook та youtube – переважно ті канали комунікації, що використовують об’єднанні громади Сумської області. У деяких ці канали тільки починають розвиватися, а у більшості – вже помітний результат стабільного використання цих інструментів для спілкування з населенням» , – повідомила Марина Гавриленкова.

На думку експертки, головною перепоною на шляху до активного та правильного використання каналів комунікації є відсутність окремого фахівця в більшості ОТГ, який би опікувався цими питаннями. В основному ці обов’язки покладено на інших фахівців, але в них, зазвичай, не вистачає часу на створення якісного контенту.

«ОТГ важливо зрозуміти, що комунікація як «зовнішня», так і «внутрішня» має неабияке значення в діяльності громади. У сучасному світі, якщо вас не має в інформаціному полі – то вас не існує взагалі. Громаду не бачать потенційні інвестори, партнери та населення. Інвестори та партнери складуть думку про відсутність прозорості в роботі, а наслення про відсутність роботи взагалі, що може призвести до внутрішнього конфлікту з населенням», – коментує Марина Гавриленкова.

Також, під час тренінгу спільно з громадами говорили про цифрову комунікацію та традиційну комунікацію, проводили їх порівняльну характеристику та виділили основні відмінності.

Проаналізували переваги і недоліки у практичному використанні. Визначили популярні digital-канали та їхні ознаки. Зробили висновки про значення цифрової комунікації в діяльності громади і наводили пропозиції щодо вдосконалення інноваційного інструменту комунікацій.