«Сумигаз» відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів

Новий Центр обслуговування клієнтів розпочав роботу в м. Ромни. Відтепер понад 27 тисяч споживачів природного газу із міста та прилеглих районів зможуть отримувати весь спектр послуг газових компаній в одному місці.


Обслуговування у форматі «відкритий простір» із електронною чергою та привітними менеджерами – ось що очікує клієнтів ПАТ «Сумигаз», які завітають до нового Центру обслуговування .

«Пріоритетний напрямок у діяльності компанії – впровадження європейських стандартів обслуговування клієнтів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного зв’язку між фахівцями «Сумигаз» та споживачами газу. Відкриття таких центрів – це черговий етап реалізації комплексної програми розвитку клієнтського сервісу. Незабаром центри обслуговування клієнтів з’являться в Сумах, Охтирці, Конотопі», – зауважив Голова Правління ПАТ «Сумигаз» Костянтин Тацький.

Робота нового центру полягає у наданні широкого спектру послуг – починаючи від укладання договорів, видачі довідок і консультацій по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі.

У Центрі обслуговування клієнтів (ЦОК) створено умови задля комфорту клієнтів: просторе приміщення, теплий оранжево-білий інтер’єр, зручна зона очікування, можливість одразу на місці скористатися онлайн-послугами.

Адміністратор завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації в «особистому кабінеті» або провести оплату через платіжні термінали. Загалом для оперативного обслуговування клієнтів у новому Центрі працює 6 менеджерів, які можуть за день прийняти приблизно 500відвідувачів.

Автоматизована електронна черга дозволить оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформуватимуть щодо наявності і номеру місця вільного фахівця.

Центр обслуговування клієнтів у Ромнах розташований максимально зручно для містян – вул. Гетьмана Мазепи 2 В. Обслуговування клієнтів здійснюється щодня, крім суботи та неділі, з 8.00 до 17.00 год. Якщо ж споживачу необхідна термінова консультація у вихідні, він може також скористатися послугами Контакт-центру компанії за номерами (0542) 70-30-04 або (067) 00-03-104.