Сумський активіст познущався над українською мовою, зробивши чергову маніпуляцію

Не один раз помічала, як наші сумські активісти люблять перекручувати факти та вішати різноманітну “локшину” на вуха сумчан. Взяти хоча б їх підхід у порівнянні сумської транспортної системи із європейськими містами. Здавалося б все правильно, рівнятися потрібно на краще, але чомусь ніхто із активістів при таких своїх пропозиціях не пише, а скільки коштує проїзд у ЄС. А він там стартує від 1 євро, тобто від 30 гривень за одну поїздку. Ви серйозно гадаєте, що сумчани зможуть платити такі кошти, за разову поїздку у комунальному транспорті?


Черговий маніпулятивний, більш того ще і відверто глумливий пост над українською мовою написав транспортний активіст із Сум Андрій Васін. Зробив це Андрій начебто як аналіз статті Сергія Коваленка “Что будет, если город купит 100 больших автобусов и 45 троллейбусов?» (http://sumypost.com/sumynews/mnenie/chto-budet-esli-gorod-kupit-100-bolshih-avtobusov-i-45-trollejbusov/). Щоб читач зрозумів у чому полягає маніпуляція-перекручування та знущання над нашою українською мовою Андрія Васіна, даю його текст повністю цитатами, а після – відповідну частину статті С.Коваленка.

Васін:Привіт фейсбучні друзі. А готові Ви, мої тралєйбусніє карасікі, розмазувать гамяні Рути? Ох буде сладка. Тоді тралєйбуси в зуби, мастадони в руки і погнали :)

На цій неділі The Sumy Post / Сумы новости порадував ачішуітєльной статьой про «Што будєт, єслі горад купіт 100 мастадонав і 45 тралєйбусав». Будем розбирати по поличкам.

Активісти не вміють рахувати гроші, так як на це діло іде мільярд гривень, згідно статті. Виходить, що буде нецільове використання грошей. Не варто засмучуватися через мєлочі, так як є правільніє СумиПост. Правільніє СумиПост рахують всьо і не переводять гроші на мілюзгу – тралейбусав і мастадонав”.

Оригінал Коваленка:О требованиях так называемых активистов о покупке 100 больших автобусов и 45 троллейбусов уже много писали. Но мало кто задумывался над последствиями (если такое когда-то осуществиться) этого решения.

Несложно подсчитать, что только на покупку новой техники понадобиться свыше 600 миллионов гривен (это если брать без откатов по самой низкой цене). А ведь еще нужны средства на модернизацию линий, расширение обслуживающего парка и прочее. По самым скромным подсчетам сумма выйдет около миллиарда! Но разве это волнует активистов – их дело предложить, а вы уж сами там думайте, как это все воплотить в жизнь. С таким успехом можно предложить каждому сумчанину по мерседесу за счет города купить – дело хорошее, вот только фантастическое…»

Як бачимо, крім перекручування та знущання над мовою, активіст так і не спромігся дати відповідь на цілком логічне питання: “Де взяти мільярд гривень на задоволення забаганок активістів”. До речі, у статті Коваленка ніде не сказано, що це будуть “нецільові” кошти, але активіста Васіна це ніскільки не засмучує – схоже, писати неправду для нього звична справа.

Васін:Але проблеми, як виявилося не закінчуються. Для цього зла, тралєйбуси і мастадони, потрібен персонал для обслуговування. Як виявилось, його катастрофічно не вистачає. І при цьому хочуть закопати гроші на безкорисні речі. Як наслідок, техніка буде стояти під парканом. Не засмучуйся друже, СумиПост завжди найде вихід із транспортної ситуації. І знайшов вихід, про нього пізніше скажу”.

Оригінал Коваленка: А ведь на этом проблемы не заканчиваются. Еще для этих троллейбусов и автобусов нужны водители и обслуживающий персонал. И тут вообще катастрофа – даже сейчас при нынешнем количестве техники (около 60 единиц) в КП «Электроавтотранс» водителей не хватает. Более того, их настолько не хватает, что когда туда приходит новая техника, то она не добавляет ее количество на маршруте, а только заменяет более старую, но еще рабочую. Так образом, несмотря на то, что в последние годы количество техники в автопарке коммунального предприятия значительно увеличилось, на маршрутах ее особенно больше не стало. Но и это мало взволновало активистов – подумаешь потратим миллиард бюджетных средств, а то что техника будет стоять, так это уже люди сами как бы будут виноваты – что не хотят идти работать водителями…»

І знову активіст не дає відповіді, де ж взяти водіїв на нову техніку, якщо навіть сьогодні їх уже не вистачає і тому навіть працюючі хоча і не нові тролейбуси простоюють у гаражах КП “Електроавтотранс”. Більш того така позиція Васіна дивна, враховуючи той факт, що ніхто із активістів не захотів йти працювати водієм тролейбуса, хоча й при цьому визнали, що зарплатня в 8 тисяч там є досить непоганою.

Васін:Третя проблема, дотування цих недолуг, ясна річ – тралєйбуси і мастадони. Виявляється, утримувати цих недолуг – справа мертва. Згідно з СумиПост, цифра доходить до 250 млн. гривень, це якщо купити нової техніки. Вот жєж Міхаліч, СумиПост діло говорить, активісти гроші хочуть викинути в недолугих, замість підтримки своїх рідних”.

Оригінал Коваленка:Третья проблема – ежегодное содержание и дотирование транспортного коммунального предприятия. Уже сейчас на одну единицу техники выделяется более 1 миллиона гривен дотаций в год. Таким образом в случае реализации покупки 100 больших автобусов и 45 троллейбусов с учетом существующей техники дотировать придется в размере более 250 миллионов ежегодно! (в связи с этим важно напомнить, что на обеспечение работы так ненавистных активистами маршруток ни государство, ни город не тратят ни копейки!).

І тут бачимо банальне перекручування і ніяких фактів спростування. Та й що тут можна спростовувати, якщо за минулий рік за словами голови депутатської Тимчасової контрольної комісії Сумської міської ради з діяльності КП "Електроавтотранс" Рябенкова на утримання КП «Електроавтотрансу» було витрачено 75 мільйонів гривень і це тільки на шість десятків одиниць техніки. То скільки ж буде витрат якщо кількість техніки збільшиться ще додатково на 145 одиниць? Чи активіст просто не вміє рахувати, чи просто не хоче робити цього, щоб знати правду?

Васін: Четверта проблема, це те що ці недолугі вбют наше гарадскоє дастаяніє – Рути і їх зникнення з вулиць міста назавжди. Так як на дастаяніі працюють люди і внаслідок чого залишуться без роботи. Єто ужасно, активісти не те що нелюди, але і прибічники єврабусно-дьявальной сєкти, майже дияволами стали. Ця сєкта працює згубно на нашіє Рутніє скрєпи. Тобто хочуть знищити останній рубікон паднятія с калєн транспорту міста. Нєт на них правітєля Рут, він швидко поставить на місце активістів. Зовсім активісти не думають про судьби людей. Інформація перевірена з надійного джерела СумиПост. Ніколи не обмане, завжди правда.”

Оригінал Коваленка: Четвертое. Запуск такого количества новой техники неминуемо приведет к банкротству маршрутчиков и как следствие исчезновение такого вида транспорта в Сумах в принципе. Сейчас в маршруточном бизнесе занято более 1000 человек – это водители, автослесари, уборщики, бухгалтера и прочие. Понято, часть из них сможет попытать счастья устроится в транспортное КП, но более 500 человек точно останутся без работы. Понятное дело, судьбы этих людей мало заботят активистов, ведь зачастую некоторые из них водителей маршруток и за людей-то не считают, оскорбляя их и мешая работать…»

У цинічній формі активіст насміхається над людьми, що працюють у транспортній системі маршруток – а їх, до речі, близько тисячі. І всі вони, на відміну від того ж активіста, щодня виходять на роботу, тяжко працюють, сплачують податки, щоб такі “васіни” потім знущалися і над ними, і над українською мовою…

Васін: І саме головне то що після зникнення Рут, ніхто не зможе їздити по місту, так як транспорт недолугих не вмістить всіх бажаючих. Вот жєж гади активісти не думають головою, а СумиПост думає і завжди говорить трєзвіє вєщі. І після цього спробуй повірити активістам

Вихід один – залишити одних перевізників з Рутами, щоб вони і далі працювали на благо міста.

Їм не треба не те що великих грошей, вони самоокупаються, ось в цьому і мінус Європи, куди всі дивляться, там не вміють рахувати гроші. Не біда, СумиПост навчіть європейців рахувати гроші. Як факт мають реальне втілення в місті і є не оспорюваним, віримо СумиПост наслово.

Ще одна перевага скрєпніх Рут в тому, що працюють без дотацій і ходять частіше дотаційних недолуг. А недолуг дотують тільки європейські недолуги, так як ніколи не розуміють, що можна транспорт без дотацій. А вечором нічого шастать по вулицям. То наркомани і повії їздять по нічним Європам в общєствєном транспортє. А здорові люди в нашому місті вечором лягають спати. Тим самим робиться функція охорона мешканців. О це СумиПост тему дав, не те що єврабусно-дьявальная секта”.

Оригінал Коваленка: “И последнее, самое главное. Когда в городе не станет маршруток, многие жители просто не смогут добраться со своих мест жительства в другие микрорайоны, ведь обеспечить такое же количество маршрутов как сейчас – укрупнившийся в три раза коммунальный транспорт просто не сможет. Не прибавиться в нем и посадочных мест. Ведь активисты требуя покупку нового транспорта воспринимают за константу то, что никаких изменений в транспортной системе со стороны маршрутчиков не произойдет и они так и будут выпускать свои автомобили на рейс. Если бы так было, то количество пассажирских мест увеличилось бы вдвое. Но такого попросту не будет – стерев с лица земли маршрутки, обанкротив этот бизнес, активисты вынуждены будут давится в таких же переполненных троллейбусах при этом те еще и будут ходить в три раза реже, чем маршрутки – так что на остановке их придется ждать подольше.

Вот вкратце описаны те проблемы о которых на страницах Фейсбука активистов говорить не принято, но от этого они ведь никуда не деваются и помнить о них нужно. Может, видя такое поверхностное отношение к городскому хозяйству и городской казне, люди и не избрали ни одного из активистов хотя бы депутатом местного совета. Как можно доверить им что-то, если они элементарных вещей не знают? (или намеренно о них не говорят, манипулируя информацией, а?)».

Традиційно активіст Васін приписує позиції Коваленка те, чого той не писав.  Наприклад: “І саме головне то що після зникнення Рут, ніхто не зможе їздити по місту, так як транспорт недолугих не вмістить всіх бажаючих”. Хіба Коваленко так написав? Та ні, мова йшла про те, що якщо маршруток не стане, то кількість місць у комунальних автобусах та тролейбусах навіть після покупки 145 одиниць нової техніки – не збільшиться. Але чомусь активіст Васін пише, що “ніхто не зможе їздити”. Навіщо він пише неправду, чи просто не має адекватних аргументів, і тому обмежується черговою порцією брехні? Так само не зрозуміло і звідки активіст взяв фразу, про закриття комунального транспортного підприємства, щоб залишити тільки маршрутки – така собі маніпулятивна гра, розрахована на розпал ненависті користувачів КП до маршрутчиків, хоча насправді такого в статті не має.

Далі ж, незважаючи на те, що стаття Коваленка скінчилася, активіст Васін продовжує уже просто вигадувати її продовження, приписуючи Коваленку неіснуючі заяви.

Васін: “Також утримання Рут дуже низьке, так як можна ремонтувати в падваротнє, там же і стоянка. Дьошева і сердіта. А тим кому місце не вистачає в рутах в годину пік, треба сильніше заходити в салон, якщо там біля дверей є люди. Як говориться в «Тєснотє, да нє в обидє». Це наша душа, йопт, Міхаліч. А технічний стан Рут на вищому рівні, а те що відвалюється у Рут, то всьо винні єврабусно-дьявальная секта. Саме вони скручують гайки з сидінь, коліс, дверей. Тварюки, правда СумиПост.

Вирішення перших трьох проблем, описаних СумиПост, вирішить всі транспортні питання, в том числі четвертої і п’ятої проблем. А навіть навпаки працівники депо, побіжать працювати до приватних перевізників і будєт мір і щастьє. І в такому випадку можна назавжди відмовитись від недолуг загалі, а всіх працівників, які працюють з недолугим транспортом, перевести на Рути. Не забудьте лист благадарнасті СумиПост написати за рішєніє транспортной праблєми, а то рішення не відать.

На цьому все. СумиПост, я всігда с вамі, жгітє єщо. Цього так ніхватаєт”.

Тепер коротко підсумуємо. На жодне із піднятих в статті Коваленка питань, транспортний активіст Васін так і не відповів. При цьому спромігся в багатьох випадках написати відверту брехню. Та і це не головне – можна по різному ставитися до маршруток, зрештою, всі ми сумчани і бачимо, що вони далеко не ідеальні. Але хіба можна так знущатися над нашою рідною українською мовою? Якщо не знаєш української – пиши тою, якою вмієш, але не знущайся над символами держави, у якій ти живеш. Ми можемо бути опонентами у питаннях транспорту, але хіба ми можемо бути опонентами у питанні шанування української мови? Невже тут може бути інша точка зору?

Анна Карпенко

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *