У Сумах масово звільняються водії маршруток

"Що ще потрібно зробити перевізникам, щоб нас почули? Може, хто не в курсі, але сьогодні на апаратній нараді у мера перевізники підняли дуже важливе питання – водії маршруток масово звільняються через низькі доходи. На сьогодні брак водіїв становить 25%!!!". Саме такий крик душі висловлюють транспортники Сум у соціальних мережах.


"Маршрутники дивуються – чому місто витрачає в тому числі і їх податки на покупку нових автобусів, тоді як їхні автобуси підвищеної місткості – простоюють? І простоюють вони тому, що їх просто немає сенсу випускати на лінію, тому як вони собі при таких цінах на проїзд, навіть на паливо не запрацюють, не кажучи вже про запчастини. Виникає подив – навіщо маршртучикам платити податки місту, який робить все можливе для знищення їх бізнесу? Хтось скаже (особливо це стосується так званих активістів) – так вам і треба, нічого страшного. Ок, давайте подумаємо – ну купить місто ще 30-50 автобусів або тролейбусів, при цьому знищить повністю маршруточний бізнес – думаєте буде краще, думаєте буде тариф при такому розкладі 2 або 3 грн? А 7 грн. не хотіли? Або ви саме цього і домагаєтеся, щоб потім влаштувати перевибори мера і самим зайняти його місце?

Адже гіпотетично реально можна прибрати всі маршрутки і замінити їх на великі автобуси зі збереженням кількості пасажиро-місць. Але навіть при такому ідеальному, здавалося б, для активістів варіанті – багато сумчан взагалі втратять можливість транспортного сполучення (доведеться походити пішки по кілька кілометрів до найближчої зупинки тролейбуса або комунального автобуса і почекати постояти на зупинці хвилин 30-40). Ви що, дійсно, вважаєте, що так буде краще для міста? І це ж ми ще не говоримо, що на все це доведеться витратити сотню іншу мільйонів гривень, які можна було б витратити на дороги (які у нас залишають бажати кращого) або на ремонт водопровідних мереж, які в більшості своїй вже відпрацювали свій термін експлуатації).

Взагалі на сьогодні у маршручиків багато хто вважає, що вже пішов незворотній процес. Адже втрату такої кількості водіїв – неможливо моментально надолужити. На це знадобляться місяці, якщо не роки (згадайте, як важко зараз знайти водія на тролейбус і скільки місто витрачає на їх навчання). Кожен день маршрутники фіксують по 3-5 звільнень і цифри ці тільки продовжують зростати.

А тепер прикиньте – про який комфорт поїздки в маршртуках може йти мова, якщо 25% транспорту просто простоює через брак водіїв. Ясна річ, що маршруток буде менше, а пасажирів на одну маршрутку – тільки більше. Виходить замкнуте коло – маршрутки погані, тому що там тісно, ​​але при цьому підвищувати тариф не можна, тому що це теж погано. Ось з цього треба щось вибрати, чи починати привчаться ходити пішки та їздити на велосипеді, або платити як мінімум таку ж плату, як і в інших містах нашої улюбленої з вами країни. Іншого не дано!"

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *