У «Сумигазі» мораторій на відключення споживачів від газопостачання

У нинішній ситуації «Сумигаз» відчуває відповідальність своєї справи – доставки газу клієнтам. Адже це життєво необхідний ресурс, який постачається постійно всім споживачам.


Ми розуміємо, що всі клієнти стикнулись з певними обмеженнями. Як соціально відповідальний бізнес, компанії ввели мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання.

Разом з тим, нагадуємо споживачам, що всі операції пов’язані з передачею показань лічильників та сплатою рахунків можна здійснювати віддалено онлайн або з мобільних пристроїв за допомогою сервісів 104.ua

Усі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі. Так само як медична служба та служба порятунку.

Бригади служби 104 чергують цілодобово і оперативно виїздять на виклики, ліквідують аварійні ситуації, здійснюють оперативні ремонти! Телефон 104 приймає дзвінки цілодобово.

Усі інформаційні системи працюють в штатному режимі, щоб забезпечити повноцінну взаємодію з клієнтами у віддаленому режимі.

Здійснюється цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільних мережах.

Турбуючись про ваше здоров’я та безпеку працівників довелося тимчасово обмежити роботу всіх Центрів обслуговування клієнтів по всій Сумщині.

Співробітники «Сумигаз» розуміють важливість надійності і безперервності доставки газу всім споживачам. І вони зроблять все можливе, щоб газопостачання залишалось острівцем стабільності в цей буремний час.

Виконати рекомендації МОЗ у зв’язку із карантином та вирішити газові питання споживачам природного газу Сумщини допоможуть онлайн-сервіси: