У Ворожбі відзначили 150 років станції і 130 років вокзалу

Залізнична станція і вокзал «Ворожба» є одними з найстарших підприємств і споруд Сумщини. Станція почала працювати в 1868 році, вокзал був зведений і освячений влітку 1888 року. Тут знаходилися зали для відпочинку пасажирів, ресторан, службові приміщення. Вигідне географічне розташування сприяло подальшому розвитку залізничних шляхів у різних напрямках. Тож у 1895 році Ворожба стала залізничним вузлом.


У такий значний ювілей до Ворожби з привітаннями приїхали керівники області та району, депутати, керівники галузі, повідомляє сайт Сумської обласної ради.

Голова Сумської обласної ради Володимир Токар акцентував увагу, що далеко не кожне підприємство може похвалитися півторавіковою роботою. «Ворожбу по праву називають містом залізничників, оскільки чи не кожна родина пов’язана з цією галуззю. Як керівнику обласного депутатського корпусу мені приємно, що у Ворожбі, не дивлячись на тяжкі часи, які довелося пережити, збережені майже всі залізничні підприємства і люди мають роботу. Бо саме вони – головне багатство. Я вдячний усім, хто доклав зусиль задля становлення і збереження залізничного вузла і хочу, аби колишня слава залізничників відродилася і примножилася».

Володимир Токар подякував усім очільникам залізничної станції та вокзалу, ветеранам, побажав усім миру, здоров’я, благополуччя і вручив відзнаку Сумської обласної ради «За заслуги перед Сумщиною» депутату Ворожбянської міської ради, людині, яка багато зробила задля збереження залізничного вузла, яка майже 40 років очолювала профспілковий комітет ворожбянських залізничників Галині Сидоренко.

У своєму виступі голова облдержадміністрації зазначив, що зараз ситуація на станції Ворожба не з найкращих, але завдяки спільній роботі її можна виправити.

«Коли закриваються маленькі станції, мені особисто боляче. Адже, на мій погляд, економлячи 10 гривень, ми втрачаємо 100. Тому що маленька станція – це робота для місцевих жителів, а її закриття – це збільшення витрат на проїзд та на перевезення вантажів, – зазначив Микола Клочко. – Я вважаю, що станція Ворожба сьогодні має отримати друге дихання. І ми чекаємо найближчим часом керівництво Ворожби до себе в облдержадміністрацію, де всі разом і з головою обласної ради Володимиром Токарем говоритимемо про розвиток станції. Наша спільна позиція – обласної влади і транспортного Комітету Верховної Ради, де було прийняте відповідне рішення, що й надалі необхідно електрифікувати залізничну ділянку зі станції Ворожба до міста Суми».

Свої привітання залізничникам адресували керівники галузі, очільники Білопільщини, міський голова Ворожби, депутати.

Всі говорили про те, що пишаються станцією та вокзалом, дякували працівникам та ветеранам, бажали, аби залізничні підприємства працювали на повну потужність.

Сьогодні станція «Ворожба» є одним із бюджетоутворюючих підприємств міста, адже у місті здійснюють свою діяльність 11 підрозділів залізничного транспорту, що складає майже половину від усіх організацій та установ у місті. Станція надає роботу значній кількості жителів міста.

Понад 8 років поспіль станція Ворожба електрифікована. Завдяки електротязі час руху поїздів з Ворожби до Києва скоротився на півгодини. Адже такий транспорт більш швидкий, більш екологічний та більш доступний за вартістю проїзду.