Як отримати електронний цифровий підпис

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису не передбачає реєстрацію заявників через мережу Інтернет. А це означає, що заявник або його довірена особа мають особисто бути присутніми під час процедури реєстрації, – акцентують увагу у Державній податковій інспекції у м. Сумах.


Детальну інформацію щодо процесу реєстрації користувачів легко можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС України (acskidd.gov.ua).

Крім того, ознайомитися з переліком необхідних документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, ви можете у розділі «Підготовка документів та реєстрація», розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД у розділі «Реєстрація користувачів».

В інспекції нагадують, що якщо власник електронного ключа втратив або пошкодив його, або забув пароль захисту особистого ключа, то він має звернутись до сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Сумській області, в якому отримував послугу електронного цифрового підпису, та повторно пройти процедуру реєстрації.

Для отримання електронного цифрового підпису запрошуємо громадян та платників податків відвідати Центр обслуговування платників ДПІ у м.Сумах за адресою: м. Суми, площа Покровська, 2.