ПАТ «Сумигаз» відкрило сучасний Центр обслуговування клієнтів Шосткінського відділення

«Сумигаз» відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів для понад 35 тисяч споживачів природного газу м. Шостка та Шосткінського району. На день консультації можуть отримати до 500 клієнтів компанії.


«Крок за кроком компанія реалізовує стратегію провадження високого рівня надання послуг. Центр обслуговування клієнтів замінив зал «абонслужби», який ще треба було пошукати, блукаючи коридорами. – говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Сумигаз» Едуард Онищенко:Пріоритетами компанії є не лише турбота про забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання, а й про комфорт кожного клієнта, налагодження тісної взаємодії та взаємоповаги».

У Центрі обслуговування споживачі «Сумигаз» можуть провести звірку рахунку та отримати консультацію з понад 40 питань: з приводу заборгованості, пільг та субсидій, демонтажу лічильника на чергову/позачергову повірку, встановлення/заміни газового обладнання, опломбування/розпломбування газових приладів, зміни власника, заключення договорів, тощо.

У центрі обслуговування працює автоматична система розподілу клієнтських потоків – електронна черга. Завдяки голосовим повідомленням та електронним табло клієнтів інформуватимуть щодо наявності номеру місця вільного фахівця. Прийом проводять одразу за 5 робочими місцями.

Також є доступ до електронних кабінетів споживачів газу та банківський термінал, який дозволяє розрахуватися за надані послуги.

У клієнтській залі облаштовано дитячий куточок, аби малеча клієнтів не нудьгувала.

Новий Центр обслуговування клієнтів працює за адресою м. Шостка, вул. Короленка, 38 з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 год, без обідньої перерви.