У Конотопі для споживачів газу відкрито сучасний центр обслуговування клієнтів

12 листопада для 37,4 тисяч газифікованих домоволодінь Конотопу та Конотопського району запрацював новий сучасний Центр обслуговування клієнтів, який став уже сьомим у Сумській області.


«Ми покращуємо формат обслуговування споживачів природного газу – відкриваємо нові Центри обслуговування клієнтів, запроваджуємо онлайн сервіси. Сучасні технології обслуговування та доступність дають можливість клієнтам зекономити час, спростити процедуру одержання послуг, а також бути в курсі нововведень на газовому ринку країни. У планах відкриття подібних «відкритих просторів» по всіх відділеннях Сумщини», – говорить начальник управління клієнтського сервісу АТ «Сумигаз» Едуард Онищенко.

У Конотопському центрі обслуговування клієнтів вдалось поєднати весь спектр послуг: від розрахунків за газ до процесу приєднання до газових мереж, виготовлення проектної документації тощо.

Крім того, реалізовано цілий ряд нововведень: автоматична система розподілу клієнтських потоків – електронна черга, допомога фахівців у користуванні новими сучасними онлайн-сервісами, доступ до Особистого кабінету на 104.ua за допомогою екрану самообслуговування.

А ще – створені комфортні умови перебування у зонах очікування, що задовольняє усі потреби відвідувачів, особливо клієнтів поважного віку.

Новий Центр обслуговування клієнтів працює за адресою м. Конотоп, вул. Лазаревського, 6Аз понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 год, без обідньої перерви.

З 12 листопада консультації побутових споживачів природного газу за адресою: м. Конотоп, вул. Батуринська, 64 більше не проводитимуться.