У Сумах перевізники розпочинають процедуру призупинення послуг

"Важливий, навіть швидше переломний момент стався вчора на засіданні транспортної комісії – Лантушенко, Крамченков, Рябенков і Чепик зробили все можливе, щоб завалити процес щодо адекватного тарифоутворення, – пише в групі Транспорт Сумщини Андрій Міненко.


"Як я вже писав раніше, перед вихідними відбулося засідання міськвиконкому, де секретар міськради Андрій Баранов запропонував серйозне дослідження створення тарифу. Кілька днів місцеві активісти притихли – чи то на природі відпочивали, то чи за інструкціями до своїх «татусів» їздили, але вже третього травня на засіданні транспортної комісії, вони, як завжди, зневажили перевізників, заблокували прийняття питання.

Зі сторони рядовим сумчанам дійсно, може здатися, що роблять вони все це виключно заради громадян, мовляв, щоб зберегти тариф у три гривні. Ось тільки реальність така, що тариф або піднімуть, або в місті Суми настане транспортний колапс.

Давайте чесно – всім би хотілося щоб бензин коштував по 10 гривень за літр! І хліб щоб був по 3 гривні, а долар щоб був по 8, як раніше… Але що буде, якщо, наприклад, такі ж «активісти» прийдуть на заправки, хлібозавод і Нацбанк і висунуть такі вимоги? Адже можна ж, чому б і ні? Заправки закриються відразу, Нацбанк протримається пару годин, а хлібзавод стане через день – це факт.

Нам би всім хотілося, щоб ціни були як раніше – але поїзд пішов і багато в чому завдяки все тим же активістам і депутатам. 

Але це все лірика. А реальність така, що після сьогоднішнього засідання транспортної комісії, перевізники починають процедуру призупинення надання послуг. Відразу хочу запевнити – ми розуміємо, що працюємо в такій сфері, в якій не можна так просто взяти і припинити роботу. Так, ми це розуміємо. Але в той же час, ніхто тягнути з призупиненням роботи теж не буде.

А тепер про наслідки. Думаю, деякі вже задавалися питанням, як можна швидко мера відправити у відставку? Напевно, найпростіший спосіб – це влаштувати транспортний колапс. Але кому це вигідно? А ось на це питання відповідь більш ніж очевидний, як і сама технологія повалення Лисенко. Випадково чи ні, але два з чотирьох депутатів (Лантушенко і Крамченков) на останніх виборах були теж кандидатами на пост мера. Чесним шляхом їм зайняти пост не вдалося, а до наступних виборів вони і взагалі можуть вбити свій рейтинг. Тому шанс для них тільки один – достроково знят Лисенка, більш того – очолити цей процес. Сам же процес досить простий. Після того, як перевізники перестануть надавати транспортні послуги, народ збунтується. Тоді не складе труднощів разом з проплаченими активістами направити натовп до будівлі мерії і силою змусити Лисенка скласти повноваження мера.

З боку все буде виглядати як народне повстання або Майдан 3 – як хочете так і називайте. І так, вже новій владі доведеться терміново вирішувати транспортні проблеми. Як думаєте, що зроблять? Правильно, піднімуть тариф, ще й скажуть – що в інших містах і 7, і 8 гривень є, так що сумчанам мовляв ще й пощастило, що тільки 5.

Загалом, все буде як і має бути, тільки керувати містом будуть вже не ті, але це вже інша історія"…