У Сумах здирають оголошення зі стовпів та електроопор

Під час щотижневої апаратної наради секретар міської ради Андрій БАРАНОВ порушив питання посилення роботи з недопущення розклеювання оголошень на стовпах та електроопорах і вжиття заходів щодо їх очищення.


Начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Руслан ГОЛОПЬОРОВ під час своєї доповіді з даного питання зазначив, що робота управління у цьому напрямку триває. Цього року вже складено 59 протоколів про адмінпорушення щодо розклеювачів, на тому тижні – три адмінпротоколи.

«Разом із тим, згідно з розпорядженням міського голови, направлено листи балансоутримувачам електроопор, в яких зазначено, що в тижневий термін необхідно привести їх до належного стану і про виконані роботи повідомити Інспекцію», – розповів начальник управління.

Руслан Голопьоров також наголосив на тому, що балансоутримувач повинен вжити заходів щодо неможливості подальшого розміщення оголошень на опорах. І попередив, що в разі виявлення серед реклами на стовпах оголошень із зазначеннями відповідних закладів, стосовно таких вживатимуть відповідні заходи.

У свою чергу, начальник управління архітектури та містобудування Андрій КРИВЦОВ додав, що реклама повинна розміщуватися у спеціально відведених місцях, на рекламоносіях, сітілайтах, бігбордах, які розташовані по місту, а якщо не виконується, потрібно притягувати до відповідальності за адміністративне правопорушення.

За словами заступника міського голови Ольги ВОЛОШИНОЇ, одним із варіантів вирішення даного питання може бути співпраця з організацією, яка візьме розміщення приватних оголошень під свій контроль: «До міської влади звернулась організація з пропозицією встановлення дошок оголошень скрізь на будинках і тоді вона буде надавати їх для оголошень, а також візьме під свій контроль повністю всі електроопори. Але це питання потрібно опрацювати більш детально у правовому полі».

Тож секретар міської ради Андрій Баранов надав доручення відповідним службам впродовж місяця спільно опрацювати питання щодо встановлення дошок оголошень, а саме кількісті та визначення місця, де особа може клеїти рекламу.

«Щоб і люди мали змогу повісити свої оголошення, і щоб наше місто було чисте», – наголосив він.