У «Сумигазі» мораторій на відключення споживачів від газопостачання
У нинішній ситуації «Сумигаз» відчуває відповідальність своєї справи – доставки газу клієнтам. Адже це життєво необхідний ресурс, який постачається постійно всім споживачам.
Ми розуміємо, що всі клієнти стикнулись з певними обмеженнями. Як соціально відповідальний бізнес, компанії ввели мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання.
Разом з тим, нагадуємо споживачам, що всі операції пов’язані з передачею показань лічильників та сплатою рахунків можна здійснювати віддалено онлайн або з мобільних пристроїв за допомогою сервісів 104.ua
Усі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі. Так само як медична служба та служба порятунку.
Бригади служби 104 чергують цілодобово і оперативно виїздять на виклики, ліквідують аварійні ситуації, здійснюють оперативні ремонти! Телефон 104 приймає дзвінки цілодобово.
Усі інформаційні системи працюють в штатному режимі, щоб забезпечити повноцінну взаємодію з клієнтами у віддаленому режимі.
Здійснюється цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільних мережах.
Турбуючись про ваше здоров’я та безпеку працівників довелося тимчасово обмежити роботу всіх Центрів обслуговування клієнтів по всій Сумщині.
Співробітники «Сумигаз» розуміють важливість надійності і безперервності доставки газу всім споживачам. І вони зроблять все можливе, щоб газопостачання залишалось острівцем стабільності в цей буремний час.
Виконати рекомендації МОЗ у зв’язку із карантином та вирішити газові питання споживачам природного газу Сумщини допоможуть онлайн-сервіси:
- особистий кабінет на сайті 104.ua – http://bit.ly/cabinet104
- мобільний додаток 104Mobile для Android – http://bit.ly/104Android
- мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone – http://bit.ly/104iPhone
- чат-бот «7104ua» у Viber – http://bit.ly/7104uaViber
- контакт центр – 067 00 03 104, 0542 70 30 04