Відтепер ризики при адмініструванні ПДВ керовані, нагадують у ГУ ДФС Сумщини

Повноцінно запрацювала електронна система управління ризиками при адміністрування ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризиками податкових накладних.


Щомісячний економічний ефект від впровадження такої системи лише у тестовому режимі вже перевищує 1 млрд. грн. У квітні 2017 року систему було запроваджено у тестовому режимі, а з 1 липня система буде функціонувати повноцінно.

Так, СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника окремо по кожному виду економічної діяльності. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

– В ДФС створений окремий структурний підрозділ, який буде розглядати пакети документів, що надаватимуться суб’єктами декларування з так званими «відбитими» податковими накладними для прийняття остаточного рішення щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття, – говорить Олексій Полив’яний, в.о. начальника ГУ ДФС у Сумській області.

За його словами, новий механізм, який дозволяє автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків, запроваджено для підвищення ефективності боротьби з ухиленням від оподаткування.